Teljesítve

Spreadsheet for keeping track of business sales, income, paid invoices, months, totals etc.

beltran0404 sikeresen teljesítette a projektet (részletek: $30 AUD) 2 nap alatt.

Kapjon ingyenes árajánlatokat egy hasonló projektre
A munkaadó dolgozik
Projekt költségvetés
$10 - $30 AUD
Teljesítve:
2 nap
Összes Árajánlat
12
Projekleírás

nice and simple put logo in there somewhere.

Monthly tabs, dates, (quote, invoice, receipt numbers), customer name, owing amount, paid amount,

colours to indicate jobs are ( Quote stage, Current or finalized ) say yellow, red and green?

I have attached the quote, receipt and invoice PDF's i am using,

the sheet should indicate the job types also, i have 4 types BAL Assesment, TestTag Fire, TestTag Electrical and OTHER

would like totals easily seen for the months quarters and years.

plus any other features that will assist. or make it easier.

MAIN reason for this sheet is to TRACK INCOME, FIND JOBS NOT PAID, TOTAL INCOME FOR MONTHS ETC.

Szeretne pénzt keresni?

  • Adja meg a költségvetést és a munkaelvégzéséhez szükséges időt
  • Vázolja fel ajánlatát
  • Kapjon fizetést munkájáért

Alkalmazza a szabadúszókat, akik erre a projektre is ajánlatot adtak

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online