Leghosszabb ideig egy társkereső cég moderátora és
ügyfélszolgálati kapcsolattartója voltam, így nem ismeretlen számomra az önálló, ellenőrzés nélküli,
mégis precíz munkavégzés. Sokféle problémával találkoztam, mind írásban, mind pedig telefonon: én
végeztem a levelezéseket, hozzám érkeztek be a társosztályokra továbbítandó javaslatok, valamint a
panaszos ügyek kezelése is rám hárult, nem utolsó sorban pedig naponta több száz adatlapot és képet
kellett ellenőriznem és hiba nélkül tovább engednem az oldalunkra. Bizonyos időszakonként pedig az
ügyfél elégedettség felmérésével, illetve termékajánlással is megbíztak.
Az itt megszerzett tapasztalataim alapján 2021 óta 2023 elejéig dolgoztam állami rendszerek IT
üzemeltetéséért felelős L1-es Support ügyfélszolgálati vezetőjeként, itt felelős voltam a hibajegyek JIRA
rendszerben történő precíz adminisztrálásáért, a rendszer felügyeleti folyamatok kiépítéséért, illetve az
emberek kiválasztásáért, valamint a 24/7 support zavartalan működéséért.
Ezekek előtt egy energetikai, valamint egy hálózatépítő cég teljes adminisztrációját vittem, így
foglalkozhattam asszisztensi, koordinátori és folyamatoptimalizálási feladatokkal is.
Egy ideje üzletszerűen foglalkozom kereskedelemmel egyéni vállalkozóként (online és
beszerzőként/beszállítóként is), így számos hirdetés szövegét szerkesztettem és fogalmaztam meg,
továbbá rendelkezem az ilyen jellegű munkához szükséges informatikai ismeretekkel.