Find Jobs
Hire Freelancers

Employment Interviewer

$10-30 USD

Lezárt
Kiadva ekkor: több mint 3 évvel ezelőtt

$10-30 USD

Teljesítéskor fizetve
We are looking for someone to interview our clients. The interviewer needs to speak English with an American or Canadian accent. The individual needs to wear business professional clothing during the interview and have a professional background. The interview will be conducted online. The interview questions will be provided. The interview will be between 30-60 minutes long. Your role is to read the questions that have been provided for you and also record the interview and provide the video for us to review the client's performance.
Projektazonosító: 28959062

A projektről

5 ajánlat
Távolról teljesíthető projekt
Aktiválva: 3 évvel ezelőtt

Szeretne pénzt keresni?

A Freelancer oldalán történő árajánlatadás előnyei

Határozzon meg költségvetést és időkeretet
Kapja meg fizetését a munkáért
Vázolja ajánlatát
Ingyen regisztrálhat és adhat árajánlatot munkákra
5 szabadúszó adott átlagosan $24 USD összegű árajánlatot erre a munkára
Felhasználó avatár
Greetings Sir, i have read your job proposal therefore i would like to make my offer. I'm a graduate at the Faculty of Philology in Skopje, North Macedonia. During my studies i have worked 8 months total in the United States as a Trip Host Person for a transportation company called Hampton Jitney located in Long Island, New York. Having gathered knowledge throughout my studies and my experience as a Trip Host Person, a job which requires a lot of verbal talking to the customers (serving amenities , making payments etc.) i think i fulfill the requirements for this job. I'm open to any kind of interview . Thank you.
$20 USD 7 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
My accent is nice and clear to communicate during the interview video recording. Having experience in professional working environment, hence formal conversation is very familiar to me.
$30 USD 7 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi, I have gone through the description. I am very much interested for the opportunity. Kindly share me the details, so we can work together. Regards, Praveen Kumar
$18 USD 1 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
I am a freelancer and virtual assistant based in Malaysia. I have experience as admin in customer service field where it is compulsory to use Microsoft Office for data entry. I have done most of the assignments that requires me to use Microsoft Office and also includes typing and writing tasks. Other than that, I also experienced using Microsoft Excel such as flight ticket reservation key in and doing assignments during my studies. I am good with time management, able to work under pressure and good at multitask. Besides, I have no problem in communicating.
$20 USD 7 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0

Az ügyfélről

UNITED STATES zászlója
Jacksonville, United States
5,0
1
Fizetési mód hitelesítve
Tagság kezdete: márc. 4, 2020

Ügyfél-hitelesítés

Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.