Projekt asszisztens (banki informatika)
€750-1500 EUR
Kiszállításkor fizetve
Projekt asszisztenst keresünk banki informatikai megoldás bevezetéséhez
Azonnali kezdéssel, első körben 2 hónapra, de lehetőség szerint hosszú távon – Budapesti helyszínnel.
Feladataid lesznek:
• Projektszervezés és adminisztráció
• Részvétel az ügyfélmegbeszéléseken
• Az üzleti igények adminisztrációja, nyilvántartása
• Felhasználói kézikönyv, illetve oktatási anyagok készítése
Elvárásaink vannak, méghozzá:
• Jó kommunikációs készség
• Szervezőkészség, koordinatív képesség
• Alapvető számítógépes ismeretek (WORD, EXCEL)
Előny ha
• Rendelkezel helyzetfelismerő képességgel, problémamegoldó képességgel, és határozott vagy
• Van némi rendszerszervezői, kézikönyv írói, és/vagy projektadminisztrációs tapasztalatod
• Ágazati ismereted az IT, és/vagy banki területen
• Jól tudsz angolul – képes vagy a feladataidat legalább részben angol nyelven is ellátni
Amit cserébe kapsz
• Versenyképes fizetés, elismerés, karrierlehetőség
• Szakmai kihívás, fejlődési lehetőség és tapasztalat, változatos, kommunikatív munka
• Kulturált, barátságos munkakörnyezet, munkakultúra, lelkes csapat. (Na jó, a csapatot nem kapod meg, de dolgozhatsz velük.)
Amennyiben nem félsz a kihívásoktól és megmérettetéstől, valamint úgy érzed, van még mit tanulnod, akkor nosza, jelentkezz, és küldd el a fényképes önéletrajzodat. Az önéletrajz mellett várunk egy rövid motivációs levelet, szóval hogy mik az erősségeid, mi a fontos Neked, és mik a rövid és középtávú céljaid. Aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
Projektazonosító: #6036993
A projektről
3 szabadúszó tett átlagosan 1333€ összegű árajánlatot erre a munkára
Szia! Érdekel a munkalehetőség. Felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkezem. Az önéletrajzomat , ha megadsz egy email cimet, el tudom küldeni. Üdvözlettel, Kovács Gábor