Call centre rostering simulator in exel

Lezárva Kiadva: 5 évvel ezelőtt Kiszállításkor fizetve
Lezárva Kiszállításkor fizetve

Like Call volumes, AHT, SLA, required gents and available agent’s if I make any proactive changes model should be able to predict the SLA

Call Center Excel

Projektazonosító: #16915212

A projektről

5 ajánlat Távolról teljesíthető projekt Utoljára aktív: 5 évvel ezelőtt

5 szabadúszó tett átlagosan 107$ összegű árajánlatot erre a munkára

Aldorado22

i am an ex scheduler who has done several previous excel documents that update with due times and sla dates depending on job type, client, location variables etc

$111 NZD 2 napon belül
(0 vélemény)
0.0
eelsadany

A proposal has not yet been provided

$111 NZD 19 napon belül
(0 vélemény)
0.0
AjayVerma83

A proposal has not yet been provided

$111 NZD 2 napon belül
(0 vélemény)
0.0
snypperue

10+ years experience in the Workforce Management field, which includes FTE forecasting, KPI tracking, process automation and all kind of data manipulation. Please let me know the details. All the best.

$111 NZD 10 napon belül
(1 Visszajelzés)
0.1