Find Jobs
Hire Freelancers

POC on Automation Anywhere

₹600-1500 INR

Lezárt
Kiadva ekkor: körülbelül 5 évvel ezelőtt

₹600-1500 INR

Teljesítéskor fizetve
1. From Oracle go to AP level, Invoices, Entry, Invoice Batches. [login to view URL] that batch with the following format a)Initials b)Date 3)Tab over and enter 0 as amount for Control count and Control Amount 4)Select Invoices (can hit enter from keyboard to select) 5)Start to enter first invoice a)Tab twice to enter the PO# identified on the Invoice i)Will pull up vendor associated with that PO ii)Verify vendor is correct iii)Continue to tab over to enter following information b)Invoice Date c)Invoice Number as shown on Invoice d)Invoice Amount e)Enter notes if necessary in PO_1 field i)Example: Invoice received 1/14 to identify one week delay in receipt ii)Field is used by AP to note issues with invoice, receipt, freight. g)Select Match by pressing Enter twice. h)Match the line items in Oracle that are being billed on the invoice. I)Use down/up arrows to find the correct line. j)Once correct line is highlighted press space bar to select the line. i)Once line is selected, verify the item, qty, and price match the invoice. ii)If data does not match tab to box that needs changing and adjust to what is showing on the invoice. k)After all lines are matched Invoice Amount and Line Total should equal. i)If they do not equal Line Total will be Red l)Hold ALT-M to match m)Hold ALT-C,V to attempt validation 6)Press ENTER to select Validate a)You should not be using your mouse to enter invoices at all. All steps are done on the keyboard with shortcuts to help with quicker times. 7)Press down arrow to begin next transaction and repeat 8)Once completed at the end of the day fill out the Account Payable Batched Invoices cover sheet (These are located in a folder next to the printer) and file accordingly. a)File by date then alphabetically
Projektazonosító: 18567067

A projektről

2 ajánlat
Távolról teljesíthető projekt
Aktiválva: 5 évvel ezelőtt

Szeretne pénzt keresni?

A Freelancer oldalán történő árajánlatadás előnyei

Határozzon meg költségvetést és időkeretet
Kapja meg fizetését a munkáért
Vázolja ajánlatát
Ingyen regisztrálhat és adhat árajánlatot munkákra
2 szabadúszó adott átlagosan ₹1 250 INR összegű árajánlatot erre a munkára
Felhasználó avatár
5 days is tentative I will comment accurate date post looking into the scenario. Do contact me if you require support
₹1 750 INR 5 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hello, I have 6.5 years experience working in Accounts Payable process. Have processed invoices, resolved supplier queries till the payment. I can work in any time zone and have personal computer and laptop as well. Very organized, dedicated and hardworking individual looking for serious work. Thank you
₹750 INR 22 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0

Az ügyfélről

INDIA zászlója
Hyderabad, India
0,0
0
Tagság kezdete: jan. 21, 2019

Ügyfél-hitelesítés

Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.