Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$5 USD / óra
MALAYSIA zászlója
kamunting, malaysia
$5 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 8:00 du.
Ekkor csatlakozott: március 13, 2018
0 ajánlás

Nur Hafsah M.

@Nurhafsah

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / óra
MALAYSIA zászlója
kamunting, malaysia
$5 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Data Entry Specialist

Hi, my name is Hafsah and i am from Malaysia. Graduated with second upper class of Bachelor Degree in Office System Management at UiTM, I am a professional and experienced Administrative Executive with a proven history of working in transportation/logistics industry for almost two years with strong administrative skills and abilities which helps to smooth the company operations. My skills: Data Entry Copy Writing Copy Typing Word Processing Time Managemet Microsoft Office Email Handling My tools: Microsoft: Word, Excel, and PowerPoint I hope someone could give me a chance to prove my skills and abilities. Feel free to chat with me and discuss more on the project. Thank you.

Keresse Nur Hafsah M. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Procurement Admin

Ninja Logistics Sdn Bhd
okt. 2020 - Jelenleg
-To purchase any related to office pieces of equipment & administration -Workers attendance verification for every month before submitting the invoices to payment --Keep & filing accordingly of all the manpower documents related. Vendor & items registration in the Netsuite -Assist users to get a replacement for those items still within the warranty period

Admin Executive

Konsortium Bas Ekspres Sdn Bhd
febr. 2019 - jún. 2020 (1 év, 4 hónap)
-Handling documentation such as filing, biling, faxing, bookkeeping and data entry. -Contacting agents and terminal by phone or email to answer queries, payment details and obtain missing information. -Summarizes receivables by compiling monthly sales report. -Attend internal and external telephone calls. regarding customers and agents inquries. -Prepare payments to agents and vendor (process payment, payment voucher, receipts, cheque). -Key in data in Sage 300 Accounting system.

Tanulmányok

Bachelor in Office System Management with Honors

Universiti Teknologi MARA, Malaysia 2017 – 2019
(2 év)

Diploma in Office Management and Technology

Universiti Teknologi MARA, Malaysia 2014 – 2017
(3 év)

Keresse Nur Hafsah M. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.