Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$7 USD / óra
INDIA zászlója
gurgaon, india
$7 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 2:19 de.
Ekkor csatlakozott: szeptember 2, 2014
0 ajánlás

Deepika A.

@deepuarora

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
100%
100%
$7 USD / óra
INDIA zászlója
gurgaon, india
$7 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Customer Support Manager | Virtual Assistant

6+ years of customer service experience with international companies. I've extensive experience in customer service, fraud analysis, documentation. Chat support, email support, and social media engagement. I am excellent in my job that I have always met the expectations of my client. I have always been a problem solver and have a proactive approach. Customer Support for IoT devices - Handing ticket support - Appointment scheduling for live recording of the signals - Bug reporting - Editing codes in PyCharm - Understanding JSON to provide better support - Studying temperature graphs, geofencing radius, schedules, and complex combinations - Recording signals to add new remotes to the database - Coordinating with the development team to add more functionalities - Creating FAQ and SOP's for the website and internal explanation of the features Shopify/Magento/Woocommerce - Virtual Assistant - create workflows, processes and formulate effective actions plans to combat the concerns in the business - create reports about shipments, escalate shipping issues, handle return/exchange - send invoice and tracking orders - process orders and refunds - report stolen/missing shipments and damaged items - Process reship - Coordinate with the courier - Handle chargeback/disputes Billing - Issue refunds - Process credits - Billing inquiries - Billing Explanation - Discounts/Gift cards Order Processing - Dropified - Shopified app - Shipstation - Dsers - Oberlo - Manual uploads to third party shipping carriers Work Order Entry - Technician booking - Create shipments - Basic data entry - Maintaining google docs and spreadsheets - Calendar management - Add codes to balance the services of the customers Technical Support - Troubleshoot cable, and internet over the chat and email - troubleshoot IR codes and error messages for AC remotes Supervisory Level - Manage the performance and behavior of 15-20 agents in a team - Responsible for training and maintaining quality - Creating SOPs - Writing technical documents Feel free to connect, we're just a message away :) Let's chat and build our healthy business relations.

Keresse Deepika A. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Customer Service Manager - Freelance

Sneaker Shields
ápr. 2016 - jún. 2018 (2 év, 2 hónap)
Maintained overall tasks that go at the backend of eCommerce website. - Customer Service through emails and chats - Managing Social media - Generating shipment labels through shipstation - Marketing through Grin.co - Looking after paypal chargebacks - Maintaining email and orders from ebay and Amazon

Customer Service Manager - Freelance

Teehood
jan. 2015 - ápr. 2016 (1 év, 3 hónap)
- Developed, implemented and monitored programs to maximize customer satisfaction. - Improved service quality and increased sales by developing a strong knowledge of company's products and services. - Provided detailed daily departmental reports and updates to senior management. - Addressed negative customer feedback immediately. - Resolved customer questions, issues and complaints. - Led a team of customer service representatives to increase service centre profitability.

Tanulmányok

Computer Science

Maharshi Dayanand University, India 2010 – 2013
(3 év)

Keresse Deepika A. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.