Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$6 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
baguio city, philippines
$6 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 3:34 du.
Ekkor csatlakozott: január 20, 2015
0 ajánlás

Edbert Lemuel D.

@zilsaga

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
baguio city, philippines
$6 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Experienced Customer Service Associate.

To be in a Quality Analyst Position, Technical Support Representative or Customer Service Representative position utilizing my Education and Skills with experience in a Pioneer Online/Home Based Working Environment.

Keresse Edbert Lemuel D. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Large Group Talent Specialist

Upwork – Google Speech Development
okt. 2015 - jún. 2016 (8 hónap, 1 nap)
- Sending invites to Freelancers within the Upwork Freelancer Pool. - Handled monitoring of online interview forms to check for qualifications/possible match. - Handled issuing of contracts to qualified Freelancers to work on the project. - Handled overseeing of the progress of the project being assigned by checking on a centralized form and sent out emails advising the Freelancers of the progress being made.

Project Manager

Luxor Corp.
júl. 2014 - júl. 2015 (1 év)
- Ensured productivity of agents in production (16 Agents). - Handled communications between the agents and the Senior Operations Manager and the company owner. - Handled escalations such as returns, refunds and exchanges and the eligibility of said claims. - Handled up-training as well as coaching to agents who had a hard time in production. - Ensured roll-outs regarding new policies and procedure are implemented upon release.

Quality Analyst for T-Mobile U.S.A

Customer Contact Channels Inc.
márc. 2012 - máj. 2014 (2 év, 2 hónap)
Quality Analyst for T-Mobile U.S.A - Monitored (Live, Remote) Agents and scored them based on their Tools Proficiency and Product Knowledge - Ensured Agents followed Policies and Guidelines set by Clients - Provided feedback in each and after every monitoring session. - Answered Escalation Calls when necessary - Back-up recruitment officer for mass hiring evaluations .

Tanulmányok

Bachelor of Arts in Mass Communications Graduate

University of the Cordilleras, Philippines 1997 – 2000
(3 év)

Bachelor of Arts in Mass Communications

Saint Louis University, Philippines 1995 – 1996
(1 év)

Keresse Edbert Lemuel D. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva

Képesítések

us_eng_1.png US English 1 93%
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.