Help me write a follow up email that will be sent to clients several days after order is dispatch

  • Állapot: Closed
  • Díj: $50
  • Beérkezett pályamű: 18
  • Nyertes: sofmartins

A verseny összegzése

Hi

We are looking for help to write a nice and friendly follow up email that our company (www.megaboutique.com.au) will use to send to customers several days after their order is dispatched.

Our objectives are:
1. To thank the customer for their business and to give them a point of contact in case they require assistance - either via email or phone number
2. Offer a discount coupon code for their next order
3. Encourage customer to leave a positive review on google

The structure of the email we have in mind is roughly as below:

1. Thank customer for order
2. Order was dispatch on XX/XX/XXXX (date) and should have arrived.
3. Please feel free to contact our friendly staff if they have any enquiry regarding the order.
4. As a token of appreciation, please find a 15% Coupon Code for next order that is valid for the next 6 months.
5. Encourage customer to leave us a review on google.
6. Thank them.

Thank you.

Ajánlott készségek

Munkaadói értékelés

“Good quality writing. ”

Profilkép francisMB, Australia.

A verseny legjobb pályaművei

További pályaművek

Nyilvános pontosítófelület

  • keerthanashashi
    keerthanashashi
    • 6 év telt el

    Hi, would you mind giving feedback before you reject an entry? It would help us improve in the future. Thanks !

    • 6 év telt el
  • GokulRK
    GokulRK
    • 6 év telt el

    Hi Please check out #32

    • 6 év telt el
  • vraghavendran
    vraghavendran
    • 6 év telt el

    Hi, Please check #18 . I have seen upsells happening with the thank you mailers in the B2C segments and also have a few ideas to improve on your structure. Let me know what you think.

    • 6 év telt el
  • CristinaGabriela
    CristinaGabriela
    • 6 év telt el

    Hello! Please check my entry #13 . I hope you like it. Thank you!

    • 6 év telt el
  • B2BDigitizer4
    B2BDigitizer4
    • 6 év telt el

    Please check #10 thank you

    • 6 év telt el
  • ThePassionateWriter
    ThePassionateWriter
    • 6 év telt el

    Will your "Thank you" email have the system of detecting which item was bought, the name of the customer who bought it, the date at which it was bought and expected arrival time if not already arrived?

    • 6 év telt el
  • UGINTL
    UGINTL
    • 6 év telt el

    Can you increase prize?

    • 6 év telt el

További hozzászólások

Így vágjon bele a versenyekbe

  • Tegye közzé a versenyét

    Indítson egy versenyt! Gyors és könnyű

  • Pályaművek százai várják

    Kapjon akár több száz pályaművet A világ minden szegletéből

  • Díjazza a legjobb pályázatot

    Díjazza a legjobb pályázatot Töltse le a fájlokat - csak egy kattintás!

Projekt közzététele vagy csatlakozzon hozzánk még ma!