Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$5 USD / óra
COSTA RICA zászlója
oreamuno, costa rica
$5 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 1:39 du.
Ekkor csatlakozott: július 23, 2023
0 Ajánlások

Fabian R.

@Skill5Fabi

monthly-level-two.svg
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / óra
COSTA RICA zászlója
oreamuno, costa rica
$5 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Data Entry & Customer Service Assistant

As a native Spanish speaker who is also fluent in English, as a Data Entry and Customer Service Assistant, I offer exceptional data management skills and top-notch customer service. With experience in both areas, I can guarantee accurate and timely delivery of projects, as well as personalized attention to detail. I'm here to partner with you to optimize your operations and deliver exceptional customer service. • My primary focus is ensuring accuracy and efficiency in processing large volumes of information while maintaining excellent customer service. •My featured Skills: *Speed and Accuracy: Ability to enter data quickly and accurately, maintaining high-quality standards. *Knowledge of Office Software: Solid experience in using office software such as Microsoft Excel, and Google Sheets for data management and organization. *Attention to Detail: Ability to detect and correct errors in the data entered, ensuring the integrity of the information. *Organization: Ability to organize and classify data effectively, facilitating the search and retrieval of information when necessary. *Adaptability: Ability to adapt to different work environments and data entry processes according to the needs of the project. *Time Management: Ability to prioritize tasks and efficiently manage time to meet established deadlines. *Effective Communication: Ability to communicate clearly and concisely with clients and colleagues, ensuring effective collaboration on data entry projects. *Customer Service: Proven track record in providing exceptional customer service, resolving inquiries and concerns promptly and professionally to ensure client satisfaction. Contact me to discuss how I can help you achieve your goals!

Keresse Fabian R. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Cad Designer

Align Technology
febr. 2022 - ápr. 2023 (1 év, 2 hónap)
Responsible for designing 3D orthodontic treatments using Align Technology's CAD dental design software. Achievements: •Contribution to the growth and reputation of Align Technology as a leader in the field of invisible orthodontics. •Successful design of custom dental aligners that meet Align Technology's quality and precision standards. •Meet delivery deadlines and production objectives consistently.

Telephone Agent

Netcom
febr. 2020 - aug. 2020 (6 hónap, 3 nap)
Responsible for providing customer service by phone call. Achievements: •I managed to improve customer service by reducing the average case resolution time. •I received a bonus for providing good customer service.

Tanulmányok

Executive English

Costa Rica 2017 – 2018
(1 év)

Végzettségek

Customer Service

Academia de Trabajo Virtual
2024
The Virtual Work Academy Customer Service certificate is an official recognition that confirms the training and skills obtained in the area of customer service and attention. This certificate certifies that the holder has successfully completed a specialized training program in customer service techniques, including effective communication, problem-solving, empathy, and the ability to meet customer needs and expectations.

Data Entry

Academia de Trabajo Virtual
2024
The Data Entry certificate from the Virtual Work Academy is an official recognition that endorses the training and skills acquired in data management and entry. This certificate demonstrates that the holder has successfully completed a specialized training program in data entry techniques, including the rapid and accurate entry of information into computer systems, the organization and classification of data, as well as the detection and correction of errors.

Customer Service

Instituto Nacional de Aprendizaje
2020
The Customer Service Course is a program designed to provide participants with the skills and knowledge necessary to provide exceptional service to customers. It focuses on aspects such as effective communication, problem-solving, empathy and conflict management.

Keresse Fabian R. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva

Hasonló bemutatók böngészése

Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.