Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$5 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
sta. maria, philippines
$5 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 12:41 de.
Ekkor csatlakozott: november 16, 2014
0 Ajánlások

Junar O.

@itsmejunar83

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
sta. maria, philippines
$5 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Data Entry, Web Research, Admin Support, Web/Data Scraping, Data Filling, Email Marketing

Hello my name is Junar and i have vast experience in Admin Support, Marketing and Supervisory level. If you want Quality work with minimal Fee you can count on me!. My Skills (expertise) consist of the Following: -Data Entry -Web Research -Admin Support -Web/Data Scrapin -Data Filling -Email Marketing -Asana Tasks Management -Mail Marketer -SMS Global -Website to Spreadsheet Data Filling -Freelancer Follow up -Facebook Pages Management -SEO -Social Media Marketing

Keresse Junar O. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Admin Assistant Virtual

Atlas Holdings
máj. 2014 - Jelenleg
-Manage contact lists and customer spreadsheets. -Maintain a calendar and set up meetings -Take transcription and handle correspondence. -Make travel arrangements. -Handle billing and accounting. -Prepare and send out e-mail newsletters. -Prepare, collate and ship proposals and meeting materials. -Send out requested information to customers. -Handle client inquiries by phone or e-mail. -Marketing -Booking appointments with clients. -Following up with clients/customers (sending thank you and other reminder emails) -File Management (organizing files using Dropbox etc) -Calendar Management -Database building (eg. updating email) -Research on certain topics for blogposts, newsletters or others -Creating basic reports (reports on weekly tasks, deliverables, sales) -Recruitment (source for other team members -Set-up Social Media Accounts (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube) -Manage and update Social Media Accounts -Publish posts on your Blog (content you provided) -Filter and reply to comments on your blog -Blog commenting (to increase links) -Participating in discussion forums or message boards (more promotion!)

Team Leader - Check Out Counter

Union Cooperative Society - Dubai U.A.E
ápr. 2012 - ápr. 2014 (2 év)
-To Manage monitor, and guide team members for smooth functioning of the branch operation and for continuous improving customer satisfaction. -Allocate work among team members at the beginning of each shift -Review Items Shortage List, and forward it to Showroom Supervisor. -Monitor the stock and apply the suitable identification -Check and follow up goods' positioning and display on the shelves and on floor *Performance Indicators :- Stock Adequacy -Direct merchandiser to fix price stickers accurately and in the right position *Performance Indicators :- Availability of price stickers -Monitor the price stickers' colors, and ensure changing every three months *Performance Indicators :- Updating of price stickers -Track rental shelves to ensure compliance with the agreed terms *Performance Indicators :- Rental shelves compliance -Direct merchandiser to remove damaged, and near expiry items and return them to stores *Performance Indicators :- Quality of displayed items -Monitor and ensure promotion schedule is successfully executed (starting date, duration, offer packs, special pricing, termination date) *Performance Indicators :- Promotion Schedule execution -Interact with customers, and provide continuous assistant to them *Performance Indicators: - Customer Satisfaction -Regular visits to warehouse to ensure availability of all required products.

Marketing Officer

Global Dominion Financing Incorporated - Ortigas
márc. 2008 - márc. 2012 (4 év)
-Greeting Assisting the clients serve as the front liner. -Making recommendations to clients account and to improve it like faster processing of there accounts. -Describing and Explaining to clients products of the company, and giving recommendation that suits there needs. -Able to do Multi Tasking job. -Literate in using Office Equipments like Photocopy Machines, Fax, Telephone. -Computer Literate able to use Microsoft Office Assistants Word, Excel, Powerpoint Presentation. -Coordinates the account to Head Office Processing Unit. -Doing Marketing Strategy to increase productivity like, Meeting with new agents and explain products and services cater by our company, Occasional Flyering, giving recommendation to marketing department. -Receives and checks the accounts submitted by branches, input to computer system. -Coordinate with branches like lacking documents submitted. -Making recommendations to screening and credit committee to the accounts. -Coordinate with supervisors and managers. -Follow up of accounts. -Able to do Multi Tasking job. -Computer Literate able to use Microsoft Office Assistants Word, Excel, Powerpoint Presentation. -Literate in using Office Equipments like Photocopy Machines, Fax, Telephone. -Credit Investigation to clients.

Tanulmányok

Business Administration major in Management Information Systems

AMA University, Philippines 2000 – 2004
(4 év)

Keresse Junar O. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.