Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$7 USD / óra
MALAYSIA zászlója
kuala lumpur, malaysia
$7 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 3:31 de.
Ekkor csatlakozott: március 22, 2019
0 Ajánlások

Joemel A.

@jomsasacta

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$7 USD / óra
MALAYSIA zászlója
kuala lumpur, malaysia
$7 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Technical / Customer Service Team Lead

The exposure I have acquired over my 12 years of experience working with established Global companies has given me the maturity, skills and highest work ethics which are my value adds to your company.

Keresse Joemel A. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Portfólió

4855125
4855125

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Technical Support Team Lead / Assistant Manager

DuPont Sustainable Solutions
ápr. 2014 - júl. 2016 (2 év, 3 hónap)
- Established an effective operational control over Incident Management process. - Increased FCR rate by analyzing and identifying agent’s AFIs. - Restructured and improved the 24/7 reporting structure.

eLearning Specialist / Application Support

DuPont Sustainable Solutions
márc. 2008 - márc. 2014 (6 év)
- Analyze and provide solutions on how to administer the eLearning site to suit customer and company needs - Support inbound calls and emails of both internal and external customers - Ensure calls are answered in a timely manner and provide top of the line customer service - Manages and monitors the FTP site for possible errors in the Import/Export file routine of customers

Helpdesk Representative

Siemens IT Solutions
nov. 2007 - febr. 2008 (3 hónap, 1 nap)
- Supports bank employees with their computer problems (hardware/software, network and VPN) - Check user’s profiles for possible issues in Active Directory and other banking software - Analyze inbound calls and internal tickets then assigns it to the correct department - Troubleshoot desktop/notebook of branch and phone bank users

Végzettségek

The Fundamentals of Digital Marketing

Google Digital Garage
2019
The Fundamentals of Digital Marketing certification by Google.

Keresse Joemel A. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva

Hasonló bemutatók böngészése

Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.