Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$7 USD / óra
UNITED ARAB EMIRATES zászlója
$7 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 5:18 du.
Ekkor csatlakozott: január 17, 2024
0 Ajánlások

Lloyd Alexis C.

@lacapiz07

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$7 USD / óra
UNITED ARAB EMIRATES zászlója
$7 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

Customer Service / Administration

Hi, I am Lloyd Capiz, currently here in the United Arab Emirates. I have been working in another company which has made me broader in terms of different jobs. I have worked as a barista and in sales and marketing, but my main skills and passion are customer service and administration. In the Philippines, I worked as a customer service representative for a while before being promoted to an account manager. I also managed a Google account in a BPO company in the Philippines, which gave me more business-to-business experience. During my time at BPO, I handled calls, chats and emails. Having done this for almost 5 years, it has become ingrained in my system, which is why I am confident in all communication channels.

Keresse Lloyd Alexis C. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Customer Service Representative III (Email and Voice support for B2B)

Telus International Philippines
aug. 2018 - okt. 2019 (1 év, 2 hónap)
B2B Service 70% email handling and 30% voice handling communication. Mainly assisting customers through email, receiving and answering complaints/concerns regarding their Bill and Technical issues with their Google Cloud Platform account.

Customer Service Management (Outbound Complaint Management Support)

Transcom Inc.
jún. 2017 - júl. 2018 (1 év, 1 hónap)
Ensuring that all records/complaints are always monitored. Proofreading the cases if the agents have followed the right process. Real time update on the team who's handling the issue to ensure that we can close the complaint the soonest time possible.

Tanulmányok

Advance Diploma in Information technology

Informatics International College, Philippines 2010 – 2013
(3 év)

Keresse Lloyd Alexis C. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.