Profil borítóképe
Mostantól követi felhasználót
A felhasználó követése sikertelen.
Ez a felhasználó nem engedélyezte mások számára, hogy kövessék.
Ön már követi ezt a felhasználót.
Tagsági előfizetésével csak 0 követésre van lehetősége. Itt fejlesztheti tagságát.
Nem követi a továbbiakban felhasználót
A felhasználó követésének kikapcsolása során hiba lépett fel.
Sikeresen ajánlotta felhasználót
A felhasználó ajánlása során hiba lépett fel.
Valami hiba történt. Kérjük, frissítse az oldalt és próbálja újra.
E-mail cím hitelesítése sikeres.
Felhasználó avatár
$10 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
pasay city, philippines
$10 USD / óra
Itt jelenleg ennyi az idő: 4:02 de.
Ekkor csatlakozott: április 24, 2013
0 Ajánlások

Leojan B.

@ojan16

0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / óra
PHILIPPINES zászlója
pasay city, philippines
$10 USD / óra
N/A
Teljesített megbízások
N/A
Költségvetésen belül
N/A
Határidőn belül
N/A
Ismételt megbízási arány

IT - Technical Support

9 Years of Experience in IT Infrastructure support Can communicate well in English and Filipino Willing to be trained to learn new things. Self motivated. Can work alone and with others. Organized Person when it comes to work and my personal belongings. I can share my knowledge and experience to make our work more productive. Interested in extending my knowledge not only in my chosen field Can Handle pressure. Working attitude to be able to meet deadlines on time. Good team player and Multitasking capabilities. Proven initiative and ability to work with minimal supervision

Keresse Leojan B. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Értékelések

Változtatások elmentve
Nincsenek megtekinthető értékelések!

Tapasztalat

Technical Support Associate

Resortsworld Manila
márc. 2012 - Jelenleg
First level of contact responsible for administration and internal support of company's PC, Printers, Network, Servers and I.T. related equipment. Monitor server and network health check, Bloomberg. Reports issues to superiors for escalation as needed Assign users and computers to proper groups in Active Directory Analyzes and resolves incidents and requests regarding use of application software or hardware.

Remote Desktop Support

Accenture
jún. 2010 - márc. 2012 (1 év, 9 hónap)
¶ Completes Technical log for every unit that is worked on.  Communicates with store(s) on unit escalations and problem resolution.  Research Technical Problem and workarounds.  Attends/completes team/self training sessions to further technical knowledge and skill

Tanulmányok

Bachelors Degree - Information Technology

University of the East, Philippines 2005 – 2009
(4 év)

Keresse Leojan B. felhasználót a munkájával kapcsolatban

Jelentkezzen be, hogy chaten keresztül megbeszélhessék a részleteket.

Hitelesítések

Előnyben Részesített Szabadúszó
Személyazonosság hitelesítve
Fizetési mód hitelesítve
Telefonszám hitelesítve
E-mail hitelesítve
Facebook összekapcsolva
Előző felhasználó Következő felhasználó
Meghívó sikeresen elküldve!
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.