Find Jobs
Hire Freelancers

Swedish customer service operator Full-Time

$30-250 USD

Lezárt
Kiadva ekkor: 15 nappal ezelőtt

$30-250 USD

Teljesítéskor fizetve
We are looking for a remote Swedish speaker operator for a customer service job . 8 hours/day, Monday - Friday. Central Europe working hours. Inbound and email customer service for an online shop. 1 week test. Bid with your cheap cost per 10 hours. Please write a couple of line of your self or better send a CV. Thank you
Projektazonosító: 38058267

A projektről

5 ajánlat
Távolról teljesíthető projekt
Aktiválva: 9 nappal ezelőtt

Szeretne pénzt keresni?

A Freelancer oldalán történő árajánlatadás előnyei

Határozzon meg költségvetést és időkeretet
Kapja meg fizetését a munkáért
Vázolja ajánlatát
Ingyen regisztrálhat és adhat árajánlatot munkákra
5 szabadúszó adott átlagosan $66 USD összegű árajánlatot erre a munkára
Felhasználó avatár
My duty is to provide you with good service and I have a three year conversion option so you can get more service for less money.
$40 USD 3 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
With my background as a Swedish translator, I am more than equipped to handle the customer service position you have available. Being able to navigate through various languages has made me adaptable and quick on my feet, traits that are essential in a customer service role. Over the course of 5 years, I have honed my skills in efficient communication and problem-solving, both vital aspects in an inbound and email customer service position like this one. My proficiency in multiple languages also extends to English which aligns perfectly with your requirement for a Central European work schedule. Additionally, being a dedicated writer, I bring not only professional conversational skills tailored for different customers but also highly developed written communication skills that can assist swiftly and accurately over email interactions. Moreover, with my commitment to delivering high-quality work, I'll treat the one week test of this position as an opportunity to showcase what I can bring to your company every day as a full-time employee. With me onboard, ensuring smooth communication and building long-lasting relationships with your customers would be a piece of cake!
$30 USD 1 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
I would like to work with your company, I can speak English Swedish and Amharic and I can work the 8-hour shift. I am sociable and have a good manner. I am flexible and easy to understand.
$50 USD 1 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hello! I am originally a freelancing translator, but I saw your post and got intrested. I do have my own PC, headset with microphone etc. I have good service mind and I am also a problem solver on the positive side. I would like to know more about your company, what kind of products youre offering etc. In case of further contact and interest I can send you my CV to you. Best regards Therese
$180 USD 7 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0

Az ügyfélről

MOLDOVA, REPUBLIC OF zászlója
chisinau, Moldova, Republic of
4,9
24
Fizetési mód hitelesítve
Tagság kezdete: márc. 10, 2013

Ügyfél-hitelesítés

Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.