Find Jobs
Hire Freelancers

Hire a Virtual Assistant

₱650-1100 PHP / hour

Lezárt
Kiadva ekkor: majdnem 7 évvel ezelőtt

₱650-1100 PHP / hour

Hiring A Virtual Assistant! Send Applications! Start Immediately!
Projektazonosító: 14792050

A projektről

30 ajánlat
Távolról teljesíthető projekt
Aktiválva: 7 évvel ezelőtt

Szeretne pénzt keresni?

A Freelancer oldalán történő árajánlatadás előnyei

Határozzon meg költségvetést és időkeretet
Kapja meg fizetését a munkáért
Vázolja ajánlatát
Ingyen regisztrálhat és adhat árajánlatot munkákra
30 szabadúszó adott átlagosan ₱840 PHP/óra összegű árajánlatot erre a munkára
Felhasználó avatár
Hi I've great experience and in depth knowledge.
₱655 PHP 10 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
I am a real bidder
₱1 000 PHP 5 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi, my name is Wilfrida, a freelancer, available for 30 hours in a week and I'm interested in applying for the said position. My experience aligns well with the qualifications you are seeking and I am certain I would make a valuable addition to the project. I have a Bachelor Degree in Accounting and also certified bookkeeper. I have basic knowledge in QuickBooks and familiar with Microsoft Excel. Before I was an accounts assistant in Dubai, UAE for 7 years and mostly my work were related to Finance matters.
₱972 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hello. I am not working on any project right now. I have read the project description before placing my bid. I can assure you that I can deliver high quality work on time.
₱715 PHP 30 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
yes i can do this work, i have big knowledge in this filed. I can do any data entry, ms excel, work, Virtual Ass etc.
₱833 PHP 30 napon belül
2,3 (2 értékelés)
0,4
0,4
Felhasználó avatár
Hi, I would like to bid for this project and I can guarantee you a 100% satisfaction. Expert in data entry, internet research, web scraping, ms office and google docs. I'm a fast learner and can follow instructions easily. Thank you
₱650 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi there Hope you are doing well I'm self-motivated, hard worker, team player, self -starter, well organized, multi-tasker, flexible in upgrading myself with latest software/platforms. Experienced 3 years in B2B Customer Support/ Service for US/Canada ( Inbound & Outbound Voice process / Cold Calling/ Online chat support/Lead Generation/ Appointment Schedule) Excellent Virtual Assistant skill, Data Mining, Email Management, Contact Management, Online/Website Research, Administrative skills, MS Word Excel, PowerPoint, Outlook, Calendar Management, Spreadsheet, Data Entry, Social Media Etc. I have my own Laptop with stable, fast, reliable Broadband connection at my home. Looking forward to working with you Thanks
₱666 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
A proposal has not yet been provided
₱650 PHP 10 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
A proposal has not yet been provided
₱715 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi Dear, I write in response to you are seeking a Data Entry Clerk for your company. As a highly competent Data Entry Clerk, I would bring a friendly attitude, flexible schedule, and fast-paced typing abilities to this role. In my current position, I maintain an exceedingly functional environment while performing data entry, account reconciliation, and database maintenance. I have a knack for problem-solving and work well independently and with little oversight. I respond to requests from colleagues and clients in a timely manner and am adept at prioritizing multiple ongoing projects. Additionally, I have proficiency in Office Management Software, MS Office/Google drive, and computer technologies, as well as an outstanding ability. Sincerely, ASM S.
₱972 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi, -more than 5 years in BPO handling multiple stockholder accounts. -administrator and csr for more than 2 years in Dubai Real Estate. -Proficient in MS office and knowledgeable in CRM software. -can work 4 hours from sunday til wednesday and 8 hours on thursday and friday. I welcome the opportunity to discuss more about my qualification.
₱715 PHP 30 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Sir i would like to offer my services
₱972 PHP 10 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hiring me is a guarantee that your work would be completed on time and efficiently. As a quicker learner and a hard worker, I am the ideal individual for any project; for I can easily conform to any given environment and produce high quality work. Thank you.
₱972 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
I may the best candidate for this project since I have experienced this kind of work with my last employer and I did all my best in doing such work and submit my task on time for the good of the company.
₱972 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
I don't have experience with the VA industry, but I have been handling positions under Administrative and Clerical for the past three years. Also, I have an ability to become accustomed fast with a job, I am methodical and organized, I handle responsibility effectively, I have a teachable spirit, and I am someone who sets goals and achieves them. In addition, I compete with myself, aiming to improve continually. I am confident that I will be an asset for you and your business.
₱777 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
A diligent and hardworking professional that still willing to learn and explore new things. I am good in Microsoft Office and very comfortable working in front of the computer.
₱888 PHP 30 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi, my name is Zoruel. My boss describes me as a hard worker, because i make sure i provide the best quality service. That made me a top employee for many years too. Now im taking a VA course by Jason Dulay and am continuesly improving my competence. I know i will be your best asset. Im excited to help you reach and even exceed your goals. See you soo.
₱650 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
A proposal has not yet been provided
₱972 PHP 10 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Expert in Adobe Acrobat, Data Processing, Calling and Email Handling. Send applications in a timely manner.
₱972 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0
Felhasználó avatár
Hi, I would like to apply as VA. I can start immediately as I do not have any jobs right now. Kindly advise how to send application and what are your requirement.
₱777 PHP 40 napon belül
0,0 (0 értékelés)
0,0
0,0

Az ügyfélről

PHILIPPINES zászlója
Davao City, Philippines
0,0
0
Tagság kezdete: márc. 3, 2017

Ügyfél-hitelesítés

További munkák ettől az ügyféltől

Immediate Hiring Virtual Assistant
₱350-650 PHP / hour
Köszönjük! E-mailben elküldtük a linket, melyen átveheti ajándék egyenlegét.
E-mailje elküldése során valami hiba történt. Kérjük, próbálja újra.
Regisztrált Felhasználók Összes Közzétett Munka
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Előnézet betöltése
Hozzáférést adott a helymeghatározáshoz.
Belépési munkamenete lejárt, és kijelentkeztettük. Kérjük, lépjen be újra.